środa, 4 sierpnia 2010

Rosja moja miłość!

„Rosja w literaturze” to moje pierwsze wyzwanie – należy być uczciwym - basta. Na pytanie - „gdzie zainspirowana lekturą chciałabym pojechać?” Pada szybka odpowiedź – „do Rosji” – rzecz jasna. Do Rosji kraju, gdzie…wszystko jest możliwe. Do kraju, który fascynuje mnie jak żaden inny, do kraju, który pokochałam dzięki Kapuścińskiemu, do kraju kontrastów…Radość wyzwaniowa jest zatem wielka!
Przed rozpoczęciem wyzwania krótki rachunek sumienia:
  1. Przeczytane (zapamiętane):

- Dostojewski Fiodor „Zbrodnia i kara” i „Biesy” ( w tym roku)
- Kapuściński Ryszard „Imperium”
- Nabokov Vladimir „Lolita”
- Bułhakow Michaił „Mistrz i Małgorzata”
- Czechow Antoni – „Opowiadania”
- Puszkin Aleksander „Eugeniusz Oniegin”
  1. Mój wyznaniowy plan minimum:

- Aleksandra Marianina – cokolwiek
- Aleksander Sołżenicyn „Oddział chorych na raka”
- Jacek Hugo-BaderW rajskiej dolinie wśród zielska”
- Lew Tołstoj „Anna Karenina” lub/i „Wojna i pokój”
- Pasternak BorysDoktor Żywego”
- skorzystam również z podpowiedzi organizatorki wyzwania - Prowincjonalnej Nauczycielki :)
A więc książki w dłoń!
Dziękuję za wyzwanie i pozdrawiam serdecznie Prowincjonalną Nauczycielkę oraz wszystkich uczestników zabawy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz