poniedziałek, 20 września 2010

Moje rosyjskie wyzwanie

Do przyłączenia się do Waszego wyzwania zachęciła mnie czytana obecnie przez mnie lektura "Mistrza i Małgorzaty". Drugim powodem (być może głównym) jest mała chęć zaimponowania narzeczonemu:) Filip jest absolwentem filologii rosyjskiej, także mam stały dostęp do obszernej biblioteki jego instytutu. Sam kocha kulturę, literaturę i historię Rosji a język zna perfekcyjnie (moja znajomość tego języka pozostawia wiele do życzenia:).

Nie jestem w stanie określić, jakie dokładnie książki przeczytam. Mam sporo dzieł rosyjskich pisarzy i pewnie będę wybierać je drogą losową. Chciałabym się skupić na typowej klasyce: Dostojewski, Bułhakow, Tołstoj, Puszkin, Sołżenicyn czy też Gogol. Cieszę się, że mogłam do Was dołączyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz